Sielunmaisemia

Sielunmaisemia

8.9.2014

Tervetuloa Villa Mezzon maailmaan!

Tervetuloa lukijaksi!

Olen pitkään seurannut muutamia ihania elämänmakuisia blogeja, osaa hyvinkin syvällisesti. Pitkällisen pohdinnan jälkeen tein päätöksen ja avasin oman blogin. Tähän minua osin kannusti myös Jovelan Johanna ihanassa blogissaan. Kiitos!

Minua kiehtoo elämän rosoisuus, kauneus ja  hyvyys. Tunnustan olevani kaunosielu. Elämä ei ole aina ollut yksinkertaista, mutta filosofiani mukaan voin itse vaikuttaa omaan olotilaan ja ajatuksiini siinä määrin, että elämä on varsin paljon mukavampaa hymyillen. Vastoinkäymisiä tulee, mutta eteenpäin mennään sanoi mummo lumessa :)
Murjottamalla maailma ei yhtään ainakaan parane.

Suuria rakkauksia, jotka tuottavat minulle suurta iloa puolisoni ja kahden ihanan tyttären lisäksi ovat musiikki, runot sekä aforismit, luonto, puutarhan kapsuttelu ja käsillä tekeminen. Leivon ja kokkaan, mutta tätä nykyään tyttäret auttavat siinä osioissa niin paljon, että olen usein sivustaseuraaja, kun ihania herkkuja valmistuu. 

Olen jotenkin kummallisella tavalla viehättynyt kiviin. Omaa pihaa olen rakentamut kivi kiveltä, puu puulta, pensas pensaalta -ympäristöä kuunnellen. Feng shuin opit taustalla mukana kuljettaen.



Erityisesti vesiluonto on minulle henkireikä. Saimaan vesistö kauniine rantoineen ja saarineen on sielun levähdyspaikka. 

Musiikki soi minussa ja minusta. Siitäpä tämän talonkin nimi tulee. Ja jos ei minussa soi, niin silloin tietää, että kaikki ei ole niin kuin pitää.

Aforismit, runot ja laulujen lyriikka toimii sielun peilinä. Niistä ammennan voimaa moniin hetkiin.



Nautin elämästä kaikilla aisteilla ja haluan tilata sen jatkossakin kaikilla mausteilla !

Positiivarit julkaisee arkipäivisin aamun ajatuksen. Tämän päivän ajatus sykähdytti erityisesti.


"Ihminen ei voi löytää uusia valtameriä,
 ellei hän uskalla kadottaa rantaa näkyvistään". 

Näin osuvasti on kirjoittanut Andre Geide.


Huomiseen. Silloin kerron, mitä kaikkea ihanaa betonista syntyi naisenergian voimin!

- Anu - 









2 kommenttia:

  1. Heiii, mitäs statistiikasta pistikään silmään! Sulla on nyt oma blogi! Upeeta <3

    Paljon onnea uuteen blogikotiin! Jään, tottakai, seuraamaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Taru! Ihanaa, että liityit ensimmäisenä joukkoon :)

      Poista

Ilahdun jättämästäsi viestistä!