Sielunmaisemia

Sielunmaisemia

14.10.2014

Kehityksen aimoharppaus



Kävin tänään Alkossa. Se ei siis sinällään ole mikään ihme. Olen siellä käynyt monesti aiemminkin...

Kävelin siis sisään muina naisina punaviinihyllyjen väliin ja ei kestänyt kuin pienen pienen tovin, kun erittäin ytävällinen myyjä tuli tarjoamaan apuaan. Muutama luotaava kysymys ja viini oli valittu. En nimittäin kuulu niihin ihmisiin, jotka osaavat arvioida rypäleitä,  viinin vivahteikkuuksia ja luonteita. Valitsen viinini pullon ulkonäön, etiketin ja hyllyn kyljessä olevien tekstien perusteella. Jos tarjolla on kanaruokaa, etsin sen kanan kuvan jne... :) Hankalaa, vaivalloista ja aikaa viepää. Sitäpaitsi haluan vaihtelua valintoihin ja vaihtoehtojahan riittää metritolkulla.

Tänään pohdin ulos kävelessä, että jokin on muuttunut tuossa puodissa ja paljon. Aikajänne tosin arvioinnissa on hieman pidempi. Palvelu on muuttanut pysyvästi tuohon puotiin. Ostotapahtuma oli helppoa kuin heinän teko - Bravo!

Kehitys ja palvelualttius on siis ajanut hurjaa vauhtia tähän paikkaan. Jos tänään olisi puodin edessä ollut palvelupalauteautomaatti (ne hymiöt liikennevaloväreinneen) olisin painanut vihreää, niin että vinkuu. Tuli niin hyvä mieli ja mukaan lähti myös puodin lehti, jossa on ihania ruokareseptejä :)



Palvelusta ilahtuneena
-Anu-







2 kommenttia:

  1. Olen miettinyt ihan tuota samaa, Alkon palvelukonseptin kehittäjä voi todellakin onnitella itseään! Ja Etiketti-lehti on ihan huippu :) Mitäs viiniä valitsit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukaan tarttui Valpolicella, italialainen keskitäyteläinen punaviini.
      Uudessa etiketissä oli taas useita reseptejä, joita pitää kokeilla. Lasagne paahdetuista kasviksista vaikutti erityisen hyvälle näin sadonkorjuun jälkeen.

      Poista

Ilahdun jättämästäsi viestistä!